Top model:))

Hej! Jag hann inte skriva något mer igår eftersom att jag kom hen så sent från stallet.  Men jag red iallafall ut, jag klättrade i sandtaget några gånger också. Idag ska jag träna på dressyrprogrammet. Det är tävling i helgen. Idag på skolan tränade vi på låten vi ska uppträda med på musikfestivalen som är imorgon. Klassen valde ''Me an my drum'' med swingfly. Jag ville inte ha den, men det ville dom andra så det fick bli så endå. Jag tror att det kommer gå bra om vi kommer ihåg texten! Idag skulle jag egentligen ha utväcklingssamtal. Men det visste inte mina föräldrar så då ringde jag och sa det. Men då var det redan för sent så då ringde min pappa till våran lärare 10 minuter innan det skulle börja och sa att vi inte kommer! Haha, ibland diggar jag min pappa!;) Just nu är jag med Elin, vi ser på top model:)

Kommentarer
Postat av: Ebba

gud va fin blogg! as snygg häst i headern ju! :D

är det diN?<3

2011-05-24 @ 11:04:22
URL: http://ebbalye.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback