Tävlingsdag

Hej! Idag har jag tävlat, såg att det var en som undrade hur det gick i en kommentar också;) Blir glad när ni undrar! Det  har gått helt ok. I L:cn var han lite ''döv'' för hjälperna och skenade en gång, så då fick vi 54% Och i L:bn gick det mycket bättre, han lyssnade bra för hjälperna och vi slutade på 56%. L:bn var en lagklass och vi som lag kom trea! Tuttis var jätte busig på framridningen till L:bn. Han började stegra, bocka, gnägga och studsa runt. Jag kunde inte hålla mig så jag började gapskratta, haha! Och sedan efter jag hade tävlat klart var det bara att jobba, jobba jobba! Så är det på hemmatävling... Idag var Nian Hästsport hos oss och sålde. Så jag fick med mig hem ett par ridbyxor, ett schabrak och en tvätthandske. Bilder från tävlingen och på grejjorna kommer imorgon. Jag glömde nämligen sakerna i stallet... Imorgon ska jag också jobba, men jag ska inte tävla. Så uppdateringen blir förmodligen inte den bästa imorgon heller. Men ett inlägg ska ni iallafall få!

Kommentarer
Postat av: elvira

ja men jag fick inga bilder på dej och totte för jag jobbade på lördagen:(

2011-05-29 @ 20:15:02
URL: http://justhorses.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback