Engla




Hejsan! Gud vad skönt med helg. Idag har våran medryttare Tuttis, dom fick ta honom en extra dag den här veckan eftersom att mamma är i Buddapest och pappa tycker att det är lite jobbigt att följa med till stallet. Just nu är jag med Engla, idag har vi fotat och hoppat studsmatta. Ikväll ska vi se på film och äta godis. Ni får två av alla 246bilder som vi fotade. Hahah, många jagvet! Idag på skolan tappade jag min mobil i skogen. Vi hade origentering (stavning) på gympan, också hade jag mobilen i en ganska olämplig ficka. Så vi fick sluta 20 minuter senare bara för att vi behövde leta efter min mobil(!!!). Imorgon ska ju världen gå under, tagga taggga!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback