Strandprommis!

Hej! Jag kom just hem från stallet. Idag gick jag på promenad till stranden men Tuttis. Han tyckte att det var jätte spännande och luktade jätte mycket på vattnet. Sedan fick han beta på en grässlätt alldeles bredvid stranden. Jag passade på att ta lite bilder med mobilkameran. Det kommer bilder på sakerna jag köpte på tävlingen förra helgen senare ikväll eller imorgon, schabraket, tvättgrejjen och ridbyxorna ni vet. Igår hade jag hoppträning. Det gick jätte bra. Jag hoppade en bana på 110-120. Det var första gången jag hoppade med pelhamet. Han var mycket lättare att ta förhållningar på. Men det kändes lite, det var länge sedan jag hoppade på ett skarpt bett. Innan hade vi ju edd d-ringsbett med kopparrullar så att han inte skulle kunna bita tag i bettet och springa. Nu ska jag äta glass;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback