Söt påni på bild


Jag och lilla Tuttisen på julshowen 2010! Hahah vi skulle spela upp snövit och dom sju dvärgarna, jag och Tuttis var glader, tycker att det passar oss!

Idag har jag varit med Frida, och ridit. Jag hoppade lite grann. Min säkerhets väst var av någon anledning hemma(?). Så jag hoppade inte högre än 90cm. Tuttis var jätte pigg, och han drog iväg lite. Men det var bara kul, haha! Frida ska sova hos mig, vi ska se på någon film snart tror jag. Imorgon ska Tuttis få gå på grönbetet hos Natta i några timmar. Han kommer bli som tokig! Vi håller på att vänja honom vid övergången till gräset. Han har inte gått på bete på flera år, så vi är jätte noga med att han ska få beta 30min per dag, fång är inget man vill ha och göra med kan jag lova!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback