Sommarbete

Tuttis
Camillo, alltid lika snygg på bild!;)
Tuttisen spanar på Cayenne
Min sötaste!
Camillo smakar på Nattas Rövarsnus!
Fotomodellen Cayenne!
Cayenne spanar på kameran;)
Alla ponnysarna tillsammans!:)
Cayenne vaktar Lilly
Jag och finisen!
Gullis!
Moffe fick också vara med!;)
Tuttis (L) Camillo
Camillo, Cayenne och Lillsötisen Lilly!
Hej! Idag är jag med Natta, jag ska sova här och det ska Tuttis också. Han har gått på betet hela dagen med kompisarna Camillo, Lilly och Cayenne! Det är Natta som äger Cayenne. Cayenne är ponnyn som jag red för tre veckor sedan. Betet och sommarstallet är på Nattas gård, vi har just tagit in hästarna för att det spöregnade! Just nu står dom i stallet och vilar, dom kanske får gå ut en stund ikväll igen.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback