Glad midsommar!


Glad midsommar! Lite sent inlägg men.. Idag red jag dressyr på ridbanan, det gick väldigt bra. Jag tränade allt möjlig bl.a förvänd galopp och öppna/sluta. Jag har ett problem när jag rider dressyr.. Han blir riktigt stark i galoppen när han går på tygeln och trampar under sig. Han drar neråtframmåt. Och då orkar jag inte riktigt hålla emot så jag kommer upp ur sadeln och blir lätt för att orka hålla kvar. Och då springer han bara ännu mer. Jag måste ta all min kraft och sitta emot! Och det orkar jag inte riktigt, måste träna magmusklerna kanske. Det är lite som att han inte orkar galoppera långsamt, och då springer han ifrån jobbet. Men det är bara att fortsätta kämpa! Sedan fick vi gäster till middagen. Det var jätte trevligt och vi åt god mat. Sedan var jag med Frida, vi åkte på statoil (inget annat var öppet) och köpte godis och dricka. Jag och Frida har faktiskt varit med varandra alla midsommrar jag kan minnas så vi vart ju tvungna att fullfölja den traditionen idag också!;) Imorgon ska lille Tuttis släppas ut på betet för resten av sommarn! Om han sprallar kan jag försöka hinna filma, det är alltid kul att se en lycklig ponny!

Kommentarer
Postat av: anonym

har du klippt dig?

2011-06-25 @ 13:59:16

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback