Baby, i know how to fly


Hallojjj! Allt känns så j*vla bra! Skönaste skoldagen idag asså! Film o rast o sluta 13.00, fett chill! Sedan var jag med bästa polarna! Sedan red jag piggaste ponnyn! Just nu taggar jag tävlingen imorgon och lyssnar på musik. Tävlingen börjar kl 16.00. Och eftersom att det är en bit till Vindeln härifrån så måste vi åka vid 14.00. Och det innebär att jag får vara ledig från skolan, jippie! Jag ska tävla imorgon och på Lördagen. Imorgon ska jag bara tävla MHPC omg 2 som är L:b med stilbedömning. Och på Lördagen blid det L:c och L:a. Egentligen skulle det bli L:b och L:a, men vi bytte ut L:bn mot L:cn för att det är så varmt och då ska han vila mellan klasserna. Idag hämtade jag o mamma ut ett paket från Horze, i det fanns, en liten hästtrimmer (till ansiktet o så), vita grand prix ridbyxor, hönät och Royal ridstrumpor. Imorgon blir det lite mobilbloggning skulle jag tro?;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback