Nordhälsö


Jag och Tuttis hoppar bank i Stöcke!:)


Hej! Idag har jag varit på Nordhälsö. Det är en ö som vi åkte båt till. Det var bra väder men väldigt kallt i vattnet eftersom att det i princip ligger mitt ute i havet! Men jag badade endå (stolt:])! Just nu sitter jag och ser när Sverige strider om en tredje plats i VM. Vi här i stugan har sätt varenda VM match, och har skrikit som galningar varje gång Sverige gör mål, det är fördelen med att bo i ödet, inga grannar kan klaga på ljudvolymen i huset;) Efter matchen drar vi och köper godiis!

Kommentarer
Postat av: Nadja

heter hästen TUTTIS?? XD

2011-07-19 @ 18:12:06
URL: http://stockholmriders.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback